duminică, 25 ianuarie 2009

Drumuri de orez


Se duce ianuarie.Oh... ianuarie... perioada mea de predispozitie spre infidelitate si evaziune fiscala.Un interval in care ma cred indreptatita la orice,oricand si oricum.Mai precis, oriunde.

Dar oricat de minunata a fost, m-a drenat complet.

Efecte?

Examene la care am esuat lamentabil,nu atat din lipsa de pregatire cat mai ales din lipsa de entuziasm (era o vreme cand sesiunea era thrilling,ce pot sa zic).

Starturi furate si sarituri depasite in interactiunea cu oameni noi,care desi imi produc mai multa oxitocina decat ar putea creierul meu sa suporte, dintr-o data o dau in diverse.De ce e un lucru rau sa placi pe cineva fara sa vrei sa va ardeti?De cand a zice "vreau sa fim prieteni" e ceva atat de grotesc si jignitor?Daca cineva m-ar intreba, dupa mine exista 2 obstacole majore in calea unei prietenii pe viata cu mine:

1.vrei sa te culci cu mine si mie nu mi-e somn

2. vreau sa ma culc cu tine pe o perioada > 1 saptamana.

Tot ce e intre 0,01 secunde si o saptamana e irelevant si ca atare "friend material".

Azi nu am chef de discutii existentiale.In schimb am chef sa zic ca m-am saturat de dileme, provocari, sa alerg dupa ghem si sa port nasu rosu si peruca rogvaiv at all times.

Oricat de romantici, misteriosi , nenorociti sunteti, azi ma plictisiti.

Sunt sigura ca voi reveni la sentimente mai bune odata cu musonu' social pe care il aduce semestrul urmator.

Deocamdata tot ce imi doresc de la viata e o plantatie de orez in Sri Lanka.

8 comentarii:

Anonim spunea...

count me in for some sushi

rogue spunea...

pai io dau numa orezu.tu vii cu pestele,femeie.nu ti se pare rezonabil?

Woland spunea...

nici una de ceai n-ar fi rea. plantatie, zic.

rogue spunea...

@Woland: o plantatie de ceai nu presupune moloz si serpisori.so where's the fun in that?

Anonim spunea...

moloz?

rogue spunea...

Pai da..noroi,glod,mizerie.
Specialitatea mea

Woland spunea...

moloz, siloz, dana rogoz =))

rogue spunea...

Da Woland,puteai sa spui asta sau : "Sa traiasca ma-ta care te-a facut, datorita ma-tii eu te-am cunoscut".
Diddo.