vineri, 26 iunie 2009

God save the King


In blogrollu meu sunt vreo 4 ,5 insi care au scris despre Michael.Mi se pare normal.
Azi, in caminul de la Kogalniceanu se auzea de la o fereastra in toata curtea interioara:
"heal the world,make it a better place,for you and for me and the entire human race.."
Nu pot sa zic ca ma omor dupa melodia respectiva,dar mi s-a parut frumos.
Frumos pentru ca nimeni nu l-a uitat.
Noi cati ani aveam?5-6? Ne uitam la Black or White...A avut cele mai kick-ass clipuri.Bine,mai putin ala cu Lisa- Marie in care nu stiam cine e femeia.Nu mai vorbesc de concerte...n-o sa mai vada tara asta concert ca ala de la Bucuresti din 92 cat o mai fi picior de roman si de caine inte Dunare si Tisa.
Eu nu am ce sa mai zic despre Michael.Naciu le-a cam zis pe toate cu talc si mestesug.
Despre morti,numai de bine.

Niciun comentariu: