sâmbătă, 13 decembrie 2008

it's THAT time of the year

M-am intrebat,nu de putine ori, de ce ar pierde cineva atata timp cu fonturi,sablonase,gadgeturi, pareri ,poze, comentarii la comentarii , daca nu dintr-un maniacal exercitiu de narcisism,iubire de sine si auto-compatimire?
Si mi-am zis atunci: foarte tare,frate.
Ramane de vazut daca ramane sa va ingros voua randurile, sa va tulbur apele sau sa va las indiferenti.
Nu va plac,pe vasta voastra majoritate, dar sunt gata sa-mi gasesc mantuirea intre voi.Cam mesianic din partea mea,dar ce pot sa spun...indurarea mea e mare.
Ce vreau?sa ma scufund cu voi in mocirla si sa ies pe partea cealalta lepadandu-ma de mine.
Va astept pe toti, de dupa tastaturile voastre, de dupa fondul de ten si parfumurile scumpe, de dupa muntii si angoasele voastre...pe cunoscuti si necunoscuti,va astept sa ne tavalim in neputinta de a ne salva de la simulacrul propriei fiinte.

ps: arrogance has to be earned

Un comentariu:

Cata spunea...

Introducerea ta imi aminteste mult de Palahniuk.