marți, 8 septembrie 2009

Special Olympics


Urmand exemplul colegului si prietenului Nacho - el grande mexicano caliente- cu nici 12 ore inaintea unui eveniment hotarator (asa se zvoneste) al existentei mele futile, m-am decis ca e cazul sa pierd timp pe care ulterior il voi considera util sau chiar vital ,ce ar fi putut fi dozat spre eforturi laudabile.

Din 4 in 4 ani se intampla cate un eveniment de care atarna viitorul meu, gloria eterna si eventual un loc de parcare arondat unei primarii de sector ("si o vila cu piscina").

Sa facem o scurta recapitulare :

toamna 1993 : Mama a reusit cu spaga si interventii sa ma transfere de la scoala rau famata careia ii eram promisa ca prim-nascut si sa ma aduca la Scoala 190 (Scoala de Sud). Se asteptau lucruri marete de la mine.

vara 1997,Berceni , Piata Sudului : Invatatoarea a spus: nu e suficient de pregatita pentru clasa speciala de romana. (* 2005 -olimpiada nationala de limba romana. Un binemeritat YAPOOOLA iubita tovarasha invatatoare).

vara 2001, Bucuresti, Blvd D. Cantemir : Aterizare ezitanta, arbitrul din Rusia nu a punctat saltul grupat, media examenului de capacitate :8,96.

vara 2005 ,Un adevarat monument: Dupa un indelung travaliu , nu ne-am cacat asupra noastra : intrare in facultate, pozitia 33.

vara 2009, acelasi monument: Ne luam licenta, dupa ce ne-am impiedicat pe ultima turnanta.

toamna 2009: Olimpiada Speciala de Toamna, individual compus
5 probe:
9 august: (NA)SOLUL :se poate acoperi bine suprafata de concurs dar e suficienta o diagonala sa te scoata din lupta pentru medalii.
10 august: (TA)BARNA - close your eyes, hope for the best.Da-i cu talc.(d-ala de dai pe funduletzu de bebelush)
11 august:DEZORGANIZAREA AVOCATURII-SARITURI : cu surub sau dublutulup, pe alocuri si din cand in cand.
12 august: PARALELUL cu succes
13 august: CA(L)U CU BOI /sau oi/sau vaci.

Special Olympics: even if you win, you're still retarded.

9 comentarii:

Singur Eu spunea...

Shutzule, ma crezi ca mi-ai smuls o lacrima???
Si nu, nu e de la tzuica pe care am topit-o-n aceasta minunata seara cu niste prieteni interlopi!!!

Singur Eu spunea...

Si suGEO!!!
Intram inaintea ta, daca nu plateam pentru cele 3 (in pula mea!!!) erectii de la admitere!!!
In alta ordine de idei... :*****
Bafta, Quaie!!!

StiuCuvinte spunea...

Cu ultima idee, ai spus tot :))
Hai ca mi-ai lipsit.

StiuCuvinte spunea...

Pe asta nu trebuie neaparat sa o publici (daca nu vrei), dar ma vad la tine in blogroll cu link-ul vechiului meu blog. Inlocuieste-l pliz cu cel nou, ok? (din andreeavisha acu's lanayba)
Pup!

rogue spunea...

@Nacho Caliente: da la inm sa-nteleg ca ai avut pe putin 17 erectii?greu de crezut cu toate acele secretare nesexi in jurul tau

@LaNayba, wow nu stiam ca cineva imi duce dorul. despre link, s-a-ntzeles, sa traiti

Singur Eu spunea...

La INM am stat cu stresul... faptului c-o sa intru: ceea ce insemna sfarsitul erectiilor as we know them.

StiuCuvinte spunea...

Nu sunt singuraaa! Chiar daca nu stiu exact de ce, am cititori care ma intreaba de matale. Jur!
Hai, baga!
;)

bogdanets' blog spunea...

bomba post! te trec in lista mea de bloguri! meriti aplauze!

rogue spunea...

executand gestul care a desavarsit gimnastica (in viziunea ketchup-ista), din varful degetelor si din arcuirea coloanei, iti multumesc