vineri, 29 ianuarie 2010

Concurs


De multe ori dragostea sau un sentiment derivat/asimilat te determina sa faci lucruri cretine, lucruri pe care singur si de capul tau nu le-ai fi facut nici pentru mama.
Poate te-ai apucat de un curs de gatit ca sa fii aproape de ea cand isi va taia,invariabil, degetzelele silfide.
Sau te-ai aruncat cu parasuta ca ea e adrenaline-junky.
Sau mai rau, te-ai dus la Opera ca cel mai ghei dintre ghei sambata seara pentru ca stiai ca si ea va fi acolo.

Ca sa-mi urmez propriul exemplu o sa va spun ca eu am urcat ceva munti ca sa fiu prin preajma unui tip.Bine, nush daca se pune ca eram impreuna de ceva timp.Da poate va lasati impresionati cand va spun ca am facut-o pe iarna si pe zapada si pe carari necunoscute.Sau ca am facut-o vara cu ursul si traznetul dupa noi(nu e o metafora).

Poate cel mai recent exemplu e ca m-am apucat de poker online, care e dixtractiv in sine, dar nu neg ca la invitatia unuia s-a intamplat si minunea asta.

Astept raspunsurile voastre aici.Ce lucru stupid/necaracteristic ati facut pentru dragoste?
Cel mai bun raspuns va fi premiat cu...multe aplauze.
Asa ca va rog sa va inscrieti, si nu uitati : "even if you win, you are still retarded!"

14 comentarii:

StiuCuvinte spunea...

Iti spun din start ca-s the winner aici. Si nici macar n-am facut tot.

Stefan spunea...

hai pe la mine
k

Singur Eu spunea...

Dragoste e atunci cand te duci din Kogalniceanu până la intersecția Calea Vitan cu Mihai Bravu să iei o shaorma, o duci la Victoriei, ți se spune să astepți 5 minute, fata pentru care ai luat-o (că i-ai promis!) apare după 30 de minute (care par mult mai lungi datorită frigului) și stă 20 de minute, timp în care ia două guri din shaorma respectivă. Iar tu nu îi crăpi căpățâna.

StiuCuvinte spunea...

>:D<

Porculescu Şunculeţ spunea...

da, dragoste e atunci cand te umilesti in ultimul hal pentru cineva, crezand ca sunteti la fel, siropuri, bezele, nebunii si dupa ce-ti iei sutu-n cur din vole, tot nu te-astamperi. sau aia e imbecilitate? anyway, been there, done that too.

Singur Eu spunea...

A, ba nu!
Dragoste e atunci când contramandezi partida de futai cu o pizdă, pentru că n-ar fi corect față de altă pizdă.

rogue spunea...

@singurel: minutele s mai lungi din cauza la dragoste,ba!
@lanaybo, nu primesti puncte pentru ca doar te proclami castigatoare.vrem o reprezentare concreta a manifestarii sentimentului

@sunculetz:empatizez cu aeru tau blazat si dezamagit.I really do.dar vrem scene efective, cum a facut baiatu asta de mai sus

@kaos moon:la tine unde si de ce?

Porculescu Şunculeţ spunea...

si noi vrem un premiu efectiv!!!
pai dragoste e atunci cand strangi banii de bere sa cumperi un inel, musai de aur, si apoi ti se spune ca e prea subtire si-o sa se rupa repede, te superi, iti faci blog si te refulezi.
dragoste mai e si cand la 15 ani ii faci sait roz in care-o rogi sa se impaca cu tine si apoi ajungi caterinca in cartier. eee! :>

rogue spunea...

o carte postala care sa asteste cat sunteti de romantici.premiu.am spus.

faza cu inelu-mai bine ca ai patit-o acu decat dupa ce oficializati situatia.pacat de toata berea aia

StiuCuvinte spunea...

Da’ de ce ma tragi tu de limba, huh?!
Sa poti sa renunti fara nici un dubiu la tot ce ai pana in acel moment pentru cel pe care ii il iubesti. Din pacate nu pot sa si exemplific, la modu’ concret... In fine, n’shpe ani de relatie cu de toate, pentru cel al carui nume il rostesti dimineata cand te trezesti si noaptea cand vrei sa dormi.

StiuCuvinte spunea...

SingurEl, esti castigator. Gata, linisteste-te! :))

Porcuşorul Radioactiv spunea...

Nu aveti nicicare cum sa ma bateti. Eu, din dragoste, mi-am futut 2 ( doi ) ani din viata stand intr-un oras de cacat, pe un job de cacat, si suportand dracu stie cum un socru de cacat. Dupa care ne-am bagat fiecare ce avea cu p*** si am plecat spre orizonturi mai limpezi.

Nu astept aplauze. Poate doar o palma pe spate.

rogue spunea...

bai, ce dreacu e cu invazia asta de porci si porcusori si porculeti p-aci?:))

te cam califici, esti un erou.dar aici nu e oprah sau doctor phil, asa ca o sa iti spunem: ai fost in iad si inapoi si ai iesit la suprafata!felicitari sincere!

Anonim spunea...

Uhm, o chestiune dificila as spune.
Ce am facut eu? Am mintit, cred.
Asta consider stupid, pentru ca m`am laudat cu ceva ce nu era adevarat :-?. Dar oricum, nu merita sa faci ceva stupid, injositor pentru dragoste. Mai ales pentru a castiga dragostea cuiva care nu o merita pe a ta.