luni, 1 februarie 2010

Anacronisme


Am observat o trasatura cretina la mine: imi plac lucrurile numai dupa ce nu mai sunt la moda.Ma trezesc sa caut un artist sau o melodie la un an-doi, dupa ce nu-i mai asculta nimeni.

Exempli gratia (stiu cuvinte!!): Leona Lewis.Pot sa spun ca imi crea aprope o stare patologica atunci cand auzeam Bleeding love.Bai da deloc nu-mi placea de fata asta cu 3 hectare de frunte care anchiloza pe gresia aia rece.

Acum de cand cu nebunia cu Avatar o vad peste tot.Prima data dupa ce am ascultat I see you, de pe coloana sonora a mamutului 3D, nu pot sa spun ca m-a dat pe spate.Ba chiar mi s-a parut o melodie slabuta, avand in vedere ce avea de carat in spate.Am avut asa un deja-vu : coloana sonora de la The Lion King combinat cu ceva Mariah Carey/Celine Dion.O muzica prea epica ca sa ai rabdare sa o urmaresti.
Dar cand asculti cu atentie inflexiunile vocii ei, vezi clipu si stii si povestea din spatele filmului...parca te unge pe suflet.NU ma intereseaza ce-o sa spuneti ,bai infidelilor, ca e o basina plagiata sau un palimpsest rasist anti-globalizare (da,Pinky, mai ales tu).E destul de epica si lirica in acelasi timp, nu plictiseste si nu oboseste, pune in valoare povestea si te imbie sa te lasi calauzit in Pandora.

Nu voiam sa va vorbesc despre Avatar, ci despre Leona Lewis in general.Adica femeia a castigat X-Factoru' din Anglia in 2006 si in 2009 canta trackul principal de pe coloana sonora a celui mai scump film din istorie!I mean, c'mon...you gotta give it to her.

Si ca sa cream reciproca pentru Thou shalt not stop liking a band just because they've become popular, spunem : "Thou shalt like a band just because they've become unpopular".

Nu in ultimul rand, pentru fetele la care Ianuarie e mai mult decat o luna (se stiu ele): Forgive Me.Are niste versuri geniale.Solo cealango!

Niciun comentariu: