marți, 2 februarie 2010

Weigh in




10 kile.Astazi aniversez 10 kile slabite.Vreau sa multumesc familiei,academiei,tuturor celor care mi-ati fost alaturi, dar mai ales infidelilor care mi-ati zis ca am oasele mari si n-o sa reusesc pentru ca, in definitiv, "from great adversity comes great ambition".

Nu in ultimul rand vreau sa imi multumesc mie pentru toate alegerile facute, pentru ca nu am mai baut bere sau cola, pentru ca nu am mai mancat seara, pentru ca mi-am miscat curu' aproape zilnic la sala si pentru ca am facut plimbari de 6 km singura/cu Nachos in Bucuresti la -24 de grade.

Pentru cei care vor sa inceapa sa slabeasca, cateva sfaturi testate:

1 lasati berea si cola
2 mergeti pe jos zilnic
3 angajati-va intr-o activitate care sa necesite privitu' in oglinda 2 ore ( de exemplu:dans cu balans)
4 nu mai mancati nimic dupa 6
5 3 mese pe zi dar in cantitati de 1/2 din cat mancati de obicei
6 nu va asteptati sa se intample un miracol de pe o zi pe alta, ganditi cel putin in termen de 6 luni
7 luati-va dreacu din banii de tigari un cantar si cantariti-va zilnic
8 stabiliti-va o greutate-target realista pentru fiecare saptamana si incearcati sa ajungeti la ea (ex:norma de 2 kile pe saptamana)
9 dieta fara sport nu merge, sport fara dieta, nu merge

10 The race is long, but in the end , it's only with yourself

8 comentarii:

Fille en Aiguilles spunea...

eu pe la jumatatea lui februarie aniversez 16 kg pierdute. sa ne fie de bine, la cat ma multe jos :)

si congrats. e mare lucru!

rogue spunea...

mersi fain...wow!talk about inspiration...felicitari!

Ioana spunea...

Cam ai dreptate cu sfaturile

Tod' spunea...

(abordarea manelistica) Haj Phirando' sa moara salamu' meu la intrare in padurea lu Halba' ca Zapada, am dat peste blogu tau din greseala, la fel CA CAnd ma duc la ciordit, mi-a parut intheresant cum sclipeste ca un lant la gatu rasei noastre si vroiam sa te fhelicit phersonal ca esti mai putin grasa cu 10 kg, tine-o tot asa!
(abordarea profesionala) In tumultul de informatii care ma copleseste zilnic, am descoperit un mic impediment ce mi-a trezit interesul, lasand la o parte toate acestea, as dori sa va felicit pentru cantitatea de tesut adipos eliminata prin truda si sudoarea dumneavoastra! va urez mult noroc AKA succesuri!

rogue spunea...

whatever,dude...
asta e tot ce poti?:))believe me,I can put up with shit.
intreaba-l pe SingurEL

Tod' spunea...

spre deosebire de singurEL eu n-am ziso cu rautate :) pur si simplu te-am felicitat, don't get me wrong! you don't have to put up with shit :)) stiu ca sunt insuportabil prin simpla mea natura, dar textul precedent nu a avut rol de insulta. No offence! Bafte si noroace.

Gia spunea...

wow, impressive. te iau ca trainer personal! :))

Sabina spunea...

Felicitări! losing weight in progress here too. mulțumim și pentru lista de sfaturi oferită.
ca inspirație muzicală: Morcheeba - Women Lose Weight și Alexandrina Hristov - Femei Dietetice.
la cât mai multe kilograme lăsate în urmă PENTRU TOTDEAUNA.