sâmbătă, 21 februarie 2009

All I really wanna do

I was shadow-boxing earlier in the day

I figured I was ready for Cassius Clay

I said Fee, fie, fo, fum, Cassius Clay, here I come

Am un milion de prieteni.Un turn Babel de credinte si directii.Cu mine sunt congruenti perfect pe laturile sufletului meu peticit.Problema e cand ii pun intr-un plan inclinat : aviatorea cu corporatistul, curva cu intelectualul,arlechinu' cu fashionista, junkistu cu baptista,superstaru cu dresoarea.Sa vezi atunci eforturi supranaturale de a pastra lumea pe turbosistem.Daca trec de seara asta ma fac mediator in Fasia Gaza.

Ii cunosc suficient de bine pe toti cat sa incerc sa previn un Exxon Valdez social.Cu fiecare am dezvoltat o afectiune aparte pentru viciile noastre comune.

Fiecare party presupune etapa premergatoare a invitatiilor.Pai da cum sa o chem pe Coco Chanel cand vine Vasilica?Dar vai, Corporate n-o inghite pe Boho cu shambalalele ei.And what's worse, somebody always wants to get laid. Even worse, somebody always does.Pana ajung io la ideea ca in seara asta jucam 4-4-2, 6 oameni vor fi fost exclusi din schema.Asa ca sambata e ziua mea de wedding-planning:ai mei,ai tai,ai nostri.

Admit ca am ajuns sa fiu preocupata de confortu alora din jurul meu, in detrimentul  potentialelor mele satisfactii (parasexuale si mai putin) .Din punctul asta de vedere,ar trebui sa fiu canonizata.Fie ca fiecare bar din Bucuresti sa aiba pe peretele de la rasarit icoana mea.

Atata lucru cer de la voi in serile astea: simtiti-va bine.O viata avem,o gaura in cur si clipa asta de transpiratie si feromoni.Timpu  e prea scurt ca sa ne gandim ca maine o sa te strig pe numele prietenului tau.Hai sa ne povestim tripurile, sa shinstim jin si sa ne balacarim pana circula din nou metrou'.


Niciun comentariu: