joi, 12 februarie 2009

Rehab

Blogu asta s-a vrut a fi o prelungire a personalitatii mele colerice.Cand colo nu a facut decat sa ma dea dea-n gat cand nu era cazu'.Cred ca in relatiile interumane(presupunand ca ele nu au fost anihilate de manifestarile mele blogoreice) sunt suficient de a dracu si de in stare sa-i scuip intre ochi pe aia care merita, fara sa am nevoie sa stau dupa o baricada de 22" .

Uitandu-ma peste ultimele posturi,nu pot sa nu bag de seama ca am dat-o in diverse.I'm losing my edge.Si nu am vrea asta,nu?

Fuckin waste of time.

De azi adopt urmatoarele rezolutii:

1.Nu o sa ma las sa devin sclavul propriei popularitati.

2.O sa ies in oras cu oameni pe care nu  ii am in blogroll.Cu 3 exceptii.Se stiu ei care.

3.Nu o sa raman toata ziua in casa pentru ca e cald si bine si blog.

4.O sa imi spal creieru' macar o data pe saptamana in cantitati excesive de alcool.

5.Fara semeseuri descriptive.

6.Go back to my old " your-pretty-face-goes-to-hell" mode.

Imi dau fix 20 de minute sa ajung acolo.

2 comentarii:

rogue spunea...

Ya know, when you say stuff like that, I just wanna give you a big hug:))
just like beyonce,the philosopher said:"All the single ladies,all the single ladies...":))
Tho I'm not single.

Anonim spunea...

scapa de aurobloooooooog