duminică, 22 februarie 2009

Pierdut soundtrack.Il declar nul

Ma doare sangele din mine.N-am patit asa ceva de cand ma stiu.

Ieri noapte am comis-o din nou.

Si azi mi-s ca o Cenusareasa.Da,mi s-a intins  fardul si arat ca un raton, da ,sunt panze de paianjen in cele mai accesibile colturi ale mintii mele, si da...sunt chiauna.

Si ce fac?Caut de juma de ora blestematul de  cantec care a facut timpul sa stea in loc.Cine s-ar fi gandit ca melodia aia cu iz de maidan mexican o sa ajunga sa ma prinda intr-un loop si sa refuze sa-mi dea drumu'? Prima oara cand am auzit-o pot sa zic ,fara urma de indoiala,ca mi-a trecut pe langa ureche insesizabil, ca gloantele din Matrix.

Dar cand a s-a iscat aznoapte, m-a prins in ofsaid.Mi s-au taiat genunchii.A trebuit sa imi iau un moment.

Si mi l-am luat; mi l-am permis ca pe un trip.Numai ca de data asta muzica nu traducea grafice alternative si desene animate, ci caldura,piele, parfum si priviri plecate.

Cine avea sa stie ca va fi fost litania unui avorton cu ochii verzi?

Un comentariu:

Anonim spunea...

Da, probabil, de aceea este