sâmbătă, 17 ianuarie 2009

Aditional

moto:

"-Ai vazut ba ce buna e pizda aia.Ce tzatze,ce cur.."

"-...Si cand te gandesti ca se caca..." (Mircea O.)

Cam asta a fost reactia tipic masculina pe care mi-am luat-o la gioale aseara.

Adica stateam io cu glezna mea cat China, cu o caserola de vinete legata de picior si agonizand ca un caine-n cada....si  lumii nu ii pasa decat de unghiile mele netaiate si de picioarele mele degerate pline de noroi.

Men are just...delusional daca ei chiar cred ca toate femeile din lume(cu exceptia mea,se-ntelege) au picioarele gata scoase din pictoriale Avon.Mai cu seama iarna, cand ,nu va suparati, da nici nu prea apuc sa-mi vad deshtele.

Ok,admit ca e dezgustator.Da nu mai strambati din mufa ca o curva care nu-nghite.

3 in pula mea!

Data viitoare o sa pun poze cand am unghiile cazute,mi se cam intampla sa ma lovesc anual si sa patesc asta.Sa vezi atunci rating. 

Niciun comentariu: