luni, 19 ianuarie 2009

Losing my favourite game

Fiecare sesiune produce un moment de nesabuinta.

De obicei se rezuma la a urmari emisiunile lui Dan Diaconescu pana la 3 dimineata.Pentru cateva ore creierul meu isi inceteaza activitatea in ceea ce pare a fi un colaps cerebral ireversibil.Magda Ciumac,Oana Zavoranu,Avem in direct craca de care s-a spanzurat Diana Malos, Iliuta profetul din ghena-toate astea imi aduc o satisfactie vecina cu onanismul.

De ce sesiunea asta trebuia sa fie altfel?

Orice explicatie nu pare  suficient de rezonabila .

I just flipped off this amazing guy...de ce?Pentru ca mi s-a parut mie ca e prea ok.Ca nu e suficient de gaunos.Ca nu i-as putea face niciodata rau.Ca mi-e drag.Ca he seems pretty decent.Ca nu as vrea sa ma tina de mana dar nici sa ma lege de pat cu un cordon de halat.

What the fuck is wrong with me?

Vreme de 2 ani interactiunea cu acest individ nu mi-a adus decat provocari, conversatii faine, futere de minti, cineva la care sa ma pot gandi in stransoarea altcuiva,nopti de transpiratie si nesomn, priviri piezise pe coridoare.

Something to look forward to...

Si acum,fara preaviz, sa zic:sorry...I  just happen to like you too damn much?!!

As putea la fel de bine sa-mi lipesc un post-it in frunte cu "sunt lesbiana".


"Uneori cel mai bun lucru in viata e sa ratezi cel mai bun lucru in viata".Izzit???

8 comentarii:

Alishor spunea...

Totul se lamureste cu timpul, cu anii si experienta de viata, buna sau rea, conteaza pentru ca viitoarele experiente sa fie mai reusite si mai aproape de ce iti doresti cu adevarat. Am I making any sense ?! :)

rogue spunea...

Indubitabil.
Problema care se ridica e ca a fost un cliff-hanger.Nimeni nu se astepta la asta.Io nici atat.
Cat despre ce imi doresc...se pare ca nimeni nu e mai putin in masura sa isi dea seama.
Anywayz, ms pt gandu' bun.

Pinky spunea...

Itiz. Voluptatea ratarii si a esecului, in general, e incomparabil mai suculenta pentru creier(desi nu pare), decat simpla si banala satisfactie imediata.
Daca mai poti si glumi printre picaturi, u're set.

Rasul intinde pielea de pe creier.

Si cand pui citate din alea profunde de la mine, pune si sursa in plm!

rogue spunea...

Cre ca anonimatu' ii da o sansa mai buna sa nu ramana contingentat aici (respectivu' citat).
I see your point,da de ce nu ma tavalesc in placeri de nedescris atunci?

Pinky spunea...

Eu zic ca te tavalesti da nu-ti dai seama. Sau iti dai, dar nu recunosti. O drama realmente autentica nu-si are locu pe bloguri. Ce faci tu se cheama onanism cerebral.

Anonim spunea...

hai bre ca sigur a trimis-o unul la plimbare si acum face mandra o drama ca sa aibe si ea audienta.

rogue spunea...

Drama,oameni buni, e ca nu am facut o drama.
As fi vrut sa vina o remuscare din partea mea sau un ghiont,orice,da nu a venit.D-aia is tare suparata pe mine.
Capisci?

Pinky spunea...

te-a citit anonimu :)) told ya