miercuri, 11 martie 2009

These boots

Multa vreme nu mi-am batut capul cu pasiunea irationala a femeilor pentru pantofi.

Insa azi, plimbandu-mi plantele pe piatra cubica/paralelipipedica/romboidala din "zona proiect" Lipscani, am realizat profunzimea acestei isterii.

It's all for the nookie.

Relatia femeie-pantofi este transpunerea mult mai putin abstracta a relatiei femeie-barbati.

Sa luam aceasta pereche de bocanci in care mi-am petrecut o dupa-amiaza incantatoare.Rigizi,tzapanoshi, de un maro sinistru.Ma pot baza intotdeauna pe ei.Ca e Piatra Craiului sau maidanu din Ferentari,nu m-au dezamagit niciodata.Imi tin gleznele si sunt impermeabili.Daca le aplic si ingredientu secret (grasime de gasca) , voi ramane mai curata si mai uscata decat curu' lu Danutz (nu mai uda tu canapeaua cand iti tuna, avorton ratat!!!!). Nu e nimic spectaculos la ei la prima vedere, nu lasa loc de interpretari, in schimb stii ca nu  o sa te deschiolezi pe strada cu ei si ca nu o sa iti inghesui degetu mic.

Apoi urmeaza lacu chinezesc.Nu ala cu ratze.Nici macar ala cu nuferi.

Pare mai scump la prima vedere.E flashy'n'fun.Surprinde nevoia de a fi girly and flirty.Dar iti lasa bataturi oribile.Iti rupi gatu' in ei in pasaju lu Oprescu.Si cand ti-e lumea mai draga ti se rupe-n doua talpa.Ajungi sa te tarasti  pana acasa, sa le deplangi trecerea si sa te consolezi spunandu-ti : there's more plastic where that came from.Si desigur,milioane de chinezi exploatati.

Apoi sunt Oxforzii.Buni pentru ciclul-birou pat.Intrebarea e, al cui?Sunt sneaky and trixy.Te simti confortabil in ei,poti fii tu in toata lipsa de pedichiura.Atat de confortabili incat uiti ca exista tocu' ala de 6 si ca nu poti sa alergi maratonu in ei.Sigur, poti sa incerci un sprint de la gura de metrou la statia lui 336 atata timp cat ramai constienta de perversitatea lor.Dar intr-un colt intunecat ,cand te simti tu mai sofisticata si mai dragalasa, o sa le alunece insesizabil tocul intr-o turbulenta pietonala si o sa te versi cat esti de lunga si de lata.Shasha,shasha.

Just like Shakira, the philosopher said : "There's a foot for every shoe". Sa speram doar ca nu o sa iti dea ciuperca piciorului pe fatza.

Un comentariu:

Anonim spunea...

whatever