joi, 26 martie 2009

Thus it ends


4 ani ...

Suficient sa-mi dau seama ca facultatea nu te face om mare si nici nu-ti da culoarul interior de pe turnanta.

Oamenii nu sunt tocmai ceea ce par.Sunt EXACT ceea ce par.Scarboase mi-s generalizarile, dar nu mi-a fost dat sa vad oameni mai netezi si mai preocupati de vietile lor patetice.

Ma obosesc indivizii intruzivi,plini de initiative, care vor sa se bage cu orice pret in coltzu tau de banca si de suflet.

Ma plictisesc persoanele atat de afectate de ele insele incat vezi in ochii lor ca pentru ele nu reprezinti mai mult decat o piesa de mobilier sau o suprafata de care sa se loveasca ecoul propriei voci.

Ma deruteaza baietii rai dar buni,disperati a fi  relevanti fie si numai prin caterinca ieftina.

Si nu in ultimul rand ma lasa rece  sufletele singure, Iude capabile sa-si  vanda propriile mame pentru o bucata de pizda.

Congratulations,Class of 2009!

3 comentarii:

Pinky spunea...

ita cine s-a maturizat brusc si abrupt. bravo buei..

Porculescu Şunculeţ spunea...

Ma deruteaza baietii rai dar buni,disperati a fi relevanti fie si numai prin caterinca ieftina.

adica-ti plac baietii buni dar rai, ce se remarca prin seriozitate si studiozitate?

rogue spunea...

nu puteam sa o zic nici io mai bine.
dar omiti faptul ca nu am zis ca nu imi plac,ci ca ma deruteaza.