luni, 11 ianuarie 2010

Grande cado:Manual de implinire


V-ati intrebat vreodata de ce lucrurile nu se intampla cand si cum ar trebui si ati vrea sa vi se intample?Va pregatiti in fata oglinzii 2 ore inainte sa iesiti sambata seara in oras?Invatati o luna pentru un examen si abia va scremeti de un 5?Va administrati anticonceptionalele cu religiozitate pentru ca apoi sa ramaneti insarcinata cu prima ocazie in care renuntati la ele?

De ce vi se intampla tocmai voua, corectilor, frumosilor, curatilor, inteleptilor,scolitilor?

Pentru ca mereu ati jucat dupa reguli, pentru ca nu va apropiati de maidanezii de la bloc fiindca mama v-a spus ca o sa luati rabie si nu in ultimul rand, deoarece viata nu e o cutie cu bomboane.Cineva trebuie sa ia din cand in cand aspirna din zakuska fix intre masele.

Ce faceti daca vreti sa-l intalniti pe Fat Frumos?Mergeti in club,va puneti o rochie stramta si abordati o atitudine pasiv-lasciva?Now ain't that cute....BUT IT'S WRONG!!!!

Lectia numarul 1: o sa il intalniti pe barbatul vietii voastre cand o sa fiti pe prundu garlii spaland covoare cu Carpetin,asudand ca un porc,de preferinta neepilata la subrat si cu parul plin de mazga.Nu incercati sa fiti sexy, el o sa apara intotdeauna in momentul in care sunteti nespalata,constipata, si cu mustata de 1 cm crescuta.Cu cat sunteti mai inspre "your all-time personal worst" cu atat sunteti mai aproape de a-L cunoaste.

Lectia numarul 2: Va uitati disperata la calendar?Ar trebui sa fie "acea perioada a lunii" si dupa ce v-ati trezit duminica dimineata cu Costel de la discoteca (in lumina aia semana cu Ricky Martin,stiu fetelor) nu va mai amintiti nimic in-between?Nimic mai simplu....iesiti intr-un loc public.Asigurati-va ca nu aveti niciun tampon/absorbant/obeu la voi si ca sunteti in niste pantalnoni de albu cel mai alb, like Dero-alb...si niciodata nu strica sa fiti la o reuniune selecta unde nu cunasteti pe nimeni si evident fara niciun chiosc pe o raza de 2 km.Nu o sa mai trebuiasca testu Barza.Garantat ca OTV'u.adica 100%

Ce vreau eu sa spun...nu asteptati o schimbare de directie din Neant.
Soarta nu poate fi schimbata,miscata, implorata.Pentru ca soarta nu se deranjeaza decat ca sa va mai dea un sut in cur.Asigurati-va numa ca e pe directia-nainte.

8 comentarii:

StiuCuvinte spunea...

Shutziko... sa mor daca n-ai dreptate!
Io am un flashback fix in momentu' asta si chiar tre' sa-ti dau maxima dreptate. Maxima, am spus!
Sa mor! Jur!

rogue spunea...

:))unele experiente sunt universal feminine

Singur Eu spunea...

Piz... femei telenoveliste!

Nymphesia spunea...

darn you're good. and right, by the way. he did look like Ricky Martin...

rogue spunea...

draga mea, data viitoare o sa zic ceva si de lucian viziru cand o sa fac un episod numai cu tine.

nachos, eu zic sa-ti vezi de apa ta plata cu lamaie:P

Suflet naiv spunea...

Post tragi-comic xD

Bela spunea...

a doua zi cu pauze la birou:))..profit de ele doar ca sa te felicit pentru un punct de vedere foarte bine argumentat:P..nu il impartasesc intru totul, dar avand in vedere ca eu si acum il am pe prietenul meu trecut "Ricky" in telefon, nu-mi permit sa te contrazic..

rogue spunea...

wow,pauze la birou!!!
Ricky,Rares...important e sa fie ceva R-word :))
mi-e dor de tine mai fata, poate mai facem si noi ceva cand s-o termina cu nebuniile astea.
ma bucur sa vad ca nu m-ai uitat!
vine ea primavara (zic eu cu turturi la gura);)