joi, 28 ianuarie 2010

Leapsa,coaie!


Pentru ca de cand ma baga Nachos in seama pe blog si nu numai, ma numesc ca am devenit si eu cineva, o sa raspund cordialului indemn:Leapsa,coaie!



Sunt 20 de cerinţe cu răspuns scurt.

(1) Dacă într-o zi te-ai trezi că ai celălalt sex, care ar fi al doilea lucru pe care l-ai face?
As umbla fara stres cu burta la vedere in slapi pe plaja la Vama si m-as crede secsi.

(2) Care este primul cuvânt care îţi vine în momentul în care îl vezi pe Emil Boc?
Leprican.

(3) Când faci biluţe de muci, cum preferi să te descotoroseşti de ele: bobârnac sau lipit pe unde apuci?
Bobarnac.Ca si cand n-a fost.

(4) Flacăra violet este: a) Fuchsia; b) Cyclam; c) Magenta?
(b)Cyclam.Alealalte doo is un gen de roz(poola), bai, eu stiu culori!Cunosc cacaturi!

(5) Ce reacţie ai avut la cel mai recent incident de tip ,,nimerit cealaltă gaură"?
Reactie imediata: batut in retragere.Plus reactiile adverse accesorii (mersul pinguinului)

(6) Dacă te-ai pişa pe o statuie, a cui ar fi? (Este esenţial să fie mort şi să aibă statuie!) Şi ce ai ,,ura" în acel moment?
Cu siguranta pe statuia lu nenea ala cu capu ca nuca,gatu ca atza din Piata Revolutiei de langa monumentu ala (cuibu la protzap).Nu stiu cine e si ce reprezinta da are capu al dracu de mic fata de restu corpului.De urat, despre morti, numa de bine!

(7) Fără gugăl, spune (dă-ți cu părerea) în ce judeţe sunt localitățile Sculeni și Mădulari?
Botosani si Suceava.Am nimerit?

(8) Dacă te-ar tăia o căcare infernală, tu fiind la 4 metri într-un cireş, te-ai căca de-acolo sau ţi-ai risca viaţa să cobori cu privirea înceţoşată şi spasme musculare?
Mi-as risca viata sa pot fi regina pe tronu meu.

(9) Presupunând că ai face doi copiii (băiat și fată), dacă ar fi să le nenorocești copilăria (eventual viața), care ar fi numele cu care i-ai boteza?
Emanuel si Andrada.

(10) Te trezeşti gol-puşcă lângă idolul tău de sex opus, la fel de gol ca şi tine: Donatella Versace (pentru băieţi) sau lângă Vasile Blaga (pentru fete). Ce faci? Pe unde mai scoţi cămaşa?
Care camasa?

(11) Cum reacţionezi când te băşeşti în cadă?
Ma prefac interesata de chimia anorganica si incerc sa-mi dau seama cum dracu poa sa iasa sulfu ala pur dintr-o reactie cu hashdoiou'.

(12) Spune un cuvânt care să definească majoritatea absolut covârşitoare a femeilor.
Tuta.

(13) Sunt moldoveni: a) buzoienii; b) sucevenii; c) brăilenii?
Sucevenii.

(14) Dacă ar fi să legi un manelizd și să-i scoți ochii, care ar fi primele 3 melodii CARE i le-ai „da” să le asculte? (Link!)
Oda bucuriei, Ceva de la Schopenhauar sa fie,fara numar,zic, Nessun Dorma (Nimenea Nu Doarme)

(15) Dacă ai fi un condor... în capul cui te-ai căca din tot sufletul?
Base, caca-ne-am in chelia lui.

(16) Completaţi gheapul: ,,Frumuseţea e trecătoare. ______ e veşnică!"
Dragostea :P

(17) Asemuieşte-i cu câte un animal pe Andreea Marin, Ştefan Băşinică JR, Șerban Huidu, Anna Lesko și Mihai Morar!
Girafa.
Sconcs.
Porc de Guineea.
Capra (cum altfel???)
Bursuc

(18) Suptul pulii este romantic sau hrănitor?
Lu' Coshmarca ii plac proteinele ca face masa musculara si il scapa de acnee.

(19) Nicolae Guţă sau Florin Salam?
Guta, Regele la Manele!!!

(20) Lepşele un soi de distracţie pentru trepanaţi. Da sau nu?
Lepsele nu sunt dixtractie.Sunt oracole onlain pentru adolescenti in faza terminala.

Aceasta fu Leapsa lu Nacho Guapisimo.
In masura in care nu vi se pare de un cretinism rar, o adresez Giei Papadiei, In Bonobo'ului si lu' Pinky.

Si daca nu o trimit si ei la cel putin 3 blogoreici, sa apese de 10 ori tasta F1 sa se dea de 5 ori cu capu de monitor si voi fi acolo sa-i trag de urechi.Sau de ce vor ei.

8 comentarii:

Unknown spunea...

Daca te aud sucevenii ca ii faci moldoveni...Ei zic ca sunt bucovineni si ii injura pe moldoveni de mama focului. Nu stiam nici eu asta dar am aflat de cand mi-am tras nevasta suceveanca si am cunoscut una din prietenele ei (nationalista infocata)

rogue spunea...

dpdv istorico-geografic,administrativ-teritorial ,lexico-morfologic si toate alea...suceava mi se pare a fi in moldova.dar acu ca stau si reflectez la ce-mi spui, e posibil sa ai mare dreptate...e o linie tare fina acolo...cum e si cu buzau';))

StiuCuvinte spunea...

pot sa jur ca p'asta a inventat-o naciu. asa-i?

rogue spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
rogue spunea...

mai femeie, da tu nici rabdare sa citesti nu mai ai:))normal,si iti era adresata si tie,ai vedea daca nu te-ai uita mai intai pe blogu meu ci pe al lui, *ceea ce o sa il infurie MAXIM (am spus!):))
plus ca linkurile si precizarile introductive silabisesc N-A-c_H_o.sau literisesc,na!:*

dogy-dogy spunea...

ai o vrajeala foarte urata cu buzaul,aseara cu camera moldovenilor. ti-am zis se zice camera moldovenilor si a mea!;):P:))

rogue spunea...

camera moldovenilor majoritari,poftim,e bine?:P daca interpretezi per relationem ,am zis ca doar sucevenii is moldoveni din enumerarea aia limitativa de la punctu nush cat era

StiuCuvinte spunea...

dap. e drept. am intrat mai intai la tine si apoi la el... :*